Tilaus-ja-toimitusehdot

Yleistä

Sophiasign.fi on SophiaSign Oy:n (Y-tunnus: 2899322-7) ylläpitämä markkinapaikka:

SophiaSign Oy c/o Innovation Home Finlaysoninkuja 21 A 33210 TAMPERE

Asiakaspalvelun s-posti: info(a)sophiasign.fi

SophiaSign Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Noudatamme luonnollisesti Suomen kuluttajasuojalakia sen kaikilta osin.

Asiakkaat

Myymme sekä yksityshenkilöille että yrityksille, yhteisöille, organisaatioille ja muille tahoille. Myymme myös tuotteitamme ulkomaalaisille yrityksille, yhteisöille, organisaatioille ja vastaaville.

Y-tunnuksen omaavien asiakkaiden, kuten yritysten ja yhteisöjen, on ilmoitettava se meille tilauksen käsittelemistä varten. Tarkistamme luottotiedot ennen tilauksen toimittamista. Jos luottotietoja ei löydy tai löytyy merkintä maksuhäiriöistä, toimitamme tilauksen vasta ennakkomaksutilisiirron jälkeen.

Ostaminen

Myymme tuotteita yksityishenkilöille pääsääntöisesti vain sähköisen markkinapaikkamme kautta ja tallennamme vain tiedot, jotka tarvitsemme tilauksen hoitamista varten.

Yritys- ja suureräostajien kanssa sovimme hinnasta ja toimituksesta erikseen info(a)sophiasign.fi

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Kassalla eri maksutapojen yhteydessä näet, jos johonkin maksutapaan liittyy lisämaksuja tai korkoja. Paytrail asiakaspalvelusta löydät ajan tasalla olevaa tietoa heidän palveluistaan: https://www.paytrail.com/kuluttajille

Tukku- ja suurerät maksetaan laskulla, jonka toimitamme erikseen. Tukku- ja suurerien ostaminen tapahtuu ottamalla meihin yhteyttä info(a)sophiasign.fi

Perimme viivästyskorkoa korkolain mukaisesti. Muistutusmaksu on 5 € per muistutus.

Kaikki tuotteet ovat kaikissa tapauksissa SophiaSign Oy:n omaisuutta, kunnes koko kauppasumma on maksettu.

Pidätämme oikeuden korjata tai muokata mahdollisia virheellisiä hintoja. Pyrimme olemaan suoraan yhteydessä tilaajaan tässä tapauksessa.

Toimitusajat ja -tavat

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa henkilöasiakkailla käytettävissä on Postin kuljetuspalveluita.

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin. Sisällytämme kassalla näkemääsi postimaksuun myös pakkaus- ja käsittelykuluja.

Varaamme oikeuden veloittaa ylisuurista lähetyksistä pakkaus- ja postikulut todellisten kulujen mukaisesti. Pyrimme olemaan suoraan yhteydessä tilaajaan tässä tapauksessa.

Tukku- ja suureräostajien kanssa toimituksesta sovitaan erikseen.

Toimitusaika

Pääsääntöisesti toimitusaika on 1–7 vuorokautta, mutta tämä voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain.

Lunastamatta jätetyt lähetykset

Lunastamatta jätetyt lähetykset/paketit palautetaan säilytysajan päätyttyä SophiaSign Oy:lle.

Lunastamatta jättäminen ei tarkoita palautusta. Jos asiakas ei lunasta tilattua tuotetta, asiakkaalta laskutetaan palautuksesta syntyneet kulut.

Palautusoikeus

Palautusoikeus henkilöasiakkaille

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Palautuksen hyväksymisen ehtona on, että tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteidemme luonteen takia tämä tarkoittaa, että tuotteen pakettia ei ole avattu, sillä muuten tuotteet ovat saattaneet kontaminoitua.

Palautuksen toimitus- ja palautuskulut jäävät asiakkaan maksettaviksi. Palautamme tuotteista siis vain niistä maksetun summan, emme toimitus- ja palautuskuluja.

Ole ennen palautusta yhteydessä asiakaspalveluumme s-postilla – info(a)sophiasign.fi – palautuksen yksityiskohdista sopimiseksi. Hylkäämme palautukset, joista ei ole sovittu ennakolta.

Palautusoikeus yrityksille

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekemistä.

Asiakkaasta johtuvista tilausvirheistä hyvitämme 70 % tuotteiden arvosta, mutta emme hyvitä mitään toimituskuluja. Jos virhe on SophiaSign Oy:n aiheuttama, hyvitämme tilauksen kokonaislaskutusarvon.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksissa ja jälleenmyyntikunnossa. Tuotteidemme luonteen takia tämä tarkoittaa, että tuotteen pakettia ei ole avattu, sillä muuten tuotteet ovat saattaneet kontaminoitua.

Tilaustuotteilla, jotka eivät ole normaalisti varastotuotteitamme, ei ole palautusoikeutta.

Hyvityslasku tehdään, kun palautettavat tuotteet on vastaanotettu ja tarkistettu.

Selvät hintavirheet

SophiaSign Oy pidättää oikeuden perua tilaukset tilanteissa, joissa kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe. Hintavirhe tarkoittaa, että tuote on hinnoiteltu verkkokaupassamme virheellisesti niin, että sen hinta poikkeaa niin merkittävästi ja selvästi kyseessä olevan tuotteen hintatasosta, että keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen, että kyseessä on virhe.

Pyrimme olemaan suoraan yhteydessä tilaajaan tässä tapauksessa.

Ylivoimainen este

SophiaSign Oy ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista syistä, joita ei kohtuudella voinut ennakoita tai jonka seurauksia ei ole voitu välttää. Esimerkkejä ylivoimaisista esteistä ovat mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, epidemia, häiriöt postin kulussa ja sähkökatkot.

Asiakkaalla on oikeus purkaa kauppa ilman vahingonkorvaus- tai viivästymisseurauksia, jos ylivoimainen este jatkuu yli 30 vuorokautta.

Oikeus evätä tilaus

SophiaSign Oy pyrkii olemaan yhteydessä asiakkaaseen, jos tilattua tuotetta ei olekaan saatavilla esim. virheellisten varastotietojen takia. Pidätämme oikeuden perua kaupan tällaisessa tilanteessa. Tilauksesta puuttuva tuote hyvitetään asiakkaalle.

Pyrimme olemaan suoraan yhteydessä tilaajaan tällaisissa tapauksissa.

Tuotetakuu

Tiedot mahdollisesta takuusta sekä huolto- ja korjauspalveluista toimitetaan tuotteen mukana. Mikäli tuotteessa on mielestäsi vikaa tai virhe, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista.

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen tekemisessä, maksamisessa tai toimituksessa on ongelmia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info(a)sophiasign.fi.

Voit myös asioida postitse:
SophiaSign Oy
c/o Innovation Home
Finlaysoninkuja 21 A
33210 TAMPERE

Emme ota asiakkaita vastaan toimipisteessämme.